zondag 5 juni 2011

26 juni feest !

Lieve familie en vrienden van mijn papa en mama,

Voor diegene die op mijn aankomst feestje komen en iets mee willen nemen, heeft mijn mama een lijstje gemaakt met dingen die ik errug leuk vind. Kijk maar op http://www.lijstje.nl/.
Je kunt zoeken op mijn naam. Dan krijg je een vraag te beantwoorden (waar ben ik geboren ?) waarop het antwoord natuurlijk Thailand is.

Ik hoop jullie te ontmoeten op 26 juni.............. !
Dikke kus van Rewat.

PS Als je nu denkt: "Hu, aankomst feestje ??" Kijk dan eens op de achterkant van de kaart !!
dikke kus van deze slaapkop


en dan ben ik ook nog geveld door de 1e kinderziekte, waterpokken !!
Ja en dat is niet zo raar, want mijn vriendjes Olivier en Maurits hebben het ook gehad. Ik ben er wel tegen ingeent in Thailand dus ik heb niet zo veel vlekjes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten