woensdag 6 april 2011

De prik van de gekke mug..............

Gisterochtend even naar het havenziekenhuis geweest aangezien ik maar niet opknapte. Ik bleef maar erg moe en gammel en tot overmaat van ramp kreeg ik steeds meer uitslag op mijn voeten en benen. Mijn voeten waren gewoon knal rood ! Na een uitgebreid onderzoek door een arts op de tropenpoli, is de diagnose:
het kunnen 3 dingen zijn. Ik schat de kans het grootst in dat ik ben geprikt door een "gekke" mug die de dengue virus aan mij heeft geschonken. En bedankt Sjaak........................!!
Hier zijn geen medicijnen tegen of vaccinaties dus gewoon uitzieken is de enige remedie.
Vandaag gaat het gelukkig alweer iets beter. Over 14 dagen hoor ik definitief welke virus het precies is. Ze hebben mijn bloed nl op kweek gezet.

Rewat snapt er natuurlijk helemaal niks van. Hij heeft energie voor 10 maar zijn moeder ligt alleen maar op de bank of op bed te slapen. Gelukkig heeft hij een super vader die er voor zorgt dat alles gewoon doordraait. Ondanks dat hij zelf ook nog niet al te fit is. Hopelijk voelen we ons snel weer helemaal de oude en kunnen we vollop gaan genieten van ons nieuwe leven als gezin.


Ons gastgezin, de familie Pramote met zoon, schoondochter(hoog zwanger) en kleine Tulip in de mooie Chinese jurk.

Mijn kamer was veelste netjes, ik heb alles een leuk nieuw  plekkie gegeven.........

mijn oma heeft het huis heel gezellig versierd.


Tot gauw weer.

1 opmerking:

  1. Nou ik hoop dat je zeker gauw opknap en kan gaan genieten!!! Wat is t toch leuk dat je de site bijhoud en leuk te zien dat hy speelt in zijn kamertje hihhi......nou sam zorg goed voor je vrouwtje ook heey, maar dat doe je opzeker. En wat heeft oma t zeker leuk versierd zeg!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen