donderdag 7 april 2011

Het gaat steeds beter !

Wat zijn we toch ontzettend trots ! Op onszelf maar natuurlijk vooral op Rewat. Hij eet goed, slaapt goed, drinkt goed, kan ontzettend schaterlachen, roept constant "papa" en "mama" , houd van knuffelen en lichamelijk contact, etc etc............ Het is gewoon een kanjer. Zo bijzonder ook om te ervaren dat hij echt alles eet en lekker vindt. Of we hem nou een prakkie spinazie voorzetten of vissticks met gebakken aardappels of een boterham met appelstroop, alles gaat naar binnen ;-) Hoe bijzonder is dat, voor een ventje wat gewend is elke dag, 3x per dag, rijst te eten.

We merken echt dat hoe meer we met elkaar zijn, hoe meer we aan elkaar gaan wennen en hoe rustiger de sfeer wordt. Bezoek willen we dan ook nog op een heel laag  pitje zetten. Morgen is mijn moeder jarig. Ze viert het niet ivm een begrafenis die dag maar wij gaan heel even een bakkie doen 's morgens. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Met mijn fysieke gesteldheid gaat het gelukkig ook elke dag iets beter. Ik krijg steeds meer trek en heb vanavond zelfs mijn hele bord leeg gegeten. Knap he....... !!

Ik ga nu die kleine kanjer even een dikke knuffel geven want het is alweer slaaptijd.

Veel liefs
xxx

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sam en corola zit net ff jullie kanjer te bewonderen.Want ik had gehoord dat jullie rond deze tijd ook jullie kind kregen via Esther mijn nicht.Voor hun ook een spannende tijd nu.Eindelijk is dan toch zover voor jullie allemaal en wat een lieffies.Wij willen jullie even alle geluk,gezondheid en plezier wensen met jullie rewat.Liefs Mootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom THUIS alledrie. Ik wens jullie heel veel moois toe en dat gaat vast wel lukken. Rewat: gefeliciteerd met zulke geweldige ouders. Je moeder ken ik beter en ik ben dol op haar, wat een kanjer. Je vader ken ik niet zo goed, maar van die ene keer dat ik erbij mocht zijn toe ze hoorde dat jij er aan zou komen, weet ik meer dan genoeg over hem. Ook een kanjer. HEEL VEEL GELUK !!! Liefs, Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Wat geweldig om Rewat eindelijk in dat kamertje te zien!
    Wat minder om te horen dat jij waarschijnlijk een of andere rare tropische ziekte heb opgelopen. Doe maar goed uitzieken.

    Lekker hoor zo'n "alles-eter" in huis, past prima in onze familie hahahaha!

    Dikke kus,

    Arjan, Nancy & Liz

    BeantwoordenVerwijderen