zondag 10 april 2011

Ik kan al heel goed fietsen !

Ik begin al steeds meer te wennen in dit kouwe kikkerlandje. Gelukkig scheen gisteren lekker de zon maar het is toch wel veel kouder dan in Thailand. Hier moet ik sokken aan van mijn papa en mama en een jas....... In Thailand kon ik gewoon zo naar buiten lopen, op mijn slippertjes. Dus dat is wel even wennen hoor !

Maar ik heb van tante Greetje een mooie fiets gekregen en mijn papa heeft er zijwieltjes opgezet dus ik scheur door de straat. Helemaal toppie !! Ik ben al wel een paar x gevallen, als ik te snel door de bocht gaat, maar ik ben een bikkel dus dan stap ik er gewoon weer op en rij weer verder. Kijk maar;

                                                            



Ik heb van de familie een hele grote mand gekregen vol met kadootjes. Echt super gaaf. Ik wilde ze allemaal uitpakken maar van mijn papa en mama mag ik er maar 1 per dag open maken. Dat vind ik natuurlijk helemaal niet leuk. Er zitten zoveel kadootjes in die mand dat ik ze nog steeds niet allemaal heb uitgepakt maar de bodem is nu wel in zicht. Er zitten echt hele gave kadootjes in en ik wil iedereen daar heel erg voor bedanken ! Met de klei heb ik al samen met de buurjongen gespeeld. Dat was erg leuk. En de boekjes vind ik ook erg mooi. De radiografisch bestuurbare auto is mijn favoriet en als ik 's morgens wakker word wil ik daar gelijk mee naar buiten. Maar van mijn papa en mama mag dat niet omdat ik dan nog in mijn  pyama loop en dat te koud is.


1 opmerking:

  1. Ha Corola!! Ik lees nu de hele site: Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie zoon!!! Wat een mooi en emotioneel verhaal!

    En wat een rollercoaster aan gevoelens! Op de foto's ziet het er al heel vertrouwd uit. Tja en voor wat betreft het opvoeden zei een van mijn beste vriendinnen: ik vind kinderen geweldig, maar dat opvoeden....

    Het is nu eenmaal nodig, maar het geeft wel rust om te denken Oh ja ik vind mijn kind wel geweldig, maar dat opvoeden is nog niet zo makkelijk....ha, ha dat hou ik mijzelf dan maar voor...

    Nogmaals van harte!! Geniet ervan met zijn drietjes en van jullie nieuwe rol in het leven: hoe bijzonder is dat!!


    Lieve groeten,

    Laurence

    BeantwoordenVerwijderen