dinsdag 26 april 2011

Papa is vandaag jarig !!

Mijn papa is vandaag jarig ! Hij is 29 geworden.................... zegtie............?!
Speciaal voor deze dag zijn we vandaag naar de dierentuin gegaan. Papa en mama vonden het toch nog wat te vroeg om papa zijn verjaardag te vieren, veelste druk. Dus we gingen naar Blijdorp. Super leuk ;-)

En met de paasdagen zijn tante Mar, Ome Jeer met Niels en Isa langs geweest. Dat was erg gezellig. Tante Mar bleef maar foto's van me maken. Maar daar trok ik me niks van aan, ik was lekker aan het eieren zoeken en verven en met het water spelen in het badje. Met de sproeier heb ik mijn vriendjes Olivier en Maurits lekker nat gespoten. Hihihihihihihi, ik kwam niet meer bij van het lachen.  Kijk maar...........

dikke kus van mij en liefs van mijn papa en mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten