vrijdag 1 april 2011

Donderdag en Vrijdag, de laatste loodjes

Hallo allemaal,
Hier weer een berichtje van mij. We zijn weer terug in Bangkok bij de fam.Pramote. Gelukkig is het weer hier beter. Helaas zijn m´n papa en mama nog steeds een beetje ziek. Vooral mama is niet lekker, ze heeft nog steeds koorts,  maar ze ligt nu lekker in haar bed. Ik ben met papa lekker op ´t dakterras, spelen met m´n nieuwe auto en heb net de wasknijpers v.d waslijn gehaald en netjes opgeruimd.
 Vandaag, vrijdag,  heb ik mijn paspoort bij de  NL ambassade gehaald, samen met nog een paar andere belangrijke papieren. Gelukkig was opa Pramote erbij, die deed ff een babbeltje met de bewaker en binnen 5 minuten hadden we alles op zak en konden we weer gaan. Je had al die andere mensen naar ons moeten zien kijken hihihihi….. Daarna heb ik van papa en mama een nieuwe auto gekregen, die maakt lekker veel herrie, alleen doet ie ´t nu al niet meer. Papa zegt dat de batterij op is, maar ik snap ´m niet, dus ik blijf er maar mee spelen.
Ik heb ook nog een lekkere taart gekocht, die gaan we dadelijk met de fam Pramote lekker oppeuzelen. Gisteren en vandaag  ben ik niet boos geweest. Wij gaan mekaar steeds beter begrijpen, joepie!!!! Morgen om 09.00 uur gaan we naar het vliegveld en om 12.30 vertrekken we. Om 19.25 komen we op Schiphol aan.
Ik hoop jullie allemaal snel te zien, maar niet allemaal te gelijk hoor. Je moet eerst even met papa of mama bellen!!
Kusjes van mij en natuurlijk ook van papa en mama

PS Ik heb van opa Frans gehoord dat jullie ons komen opwachten op ´t vliegveld, spannend!!!!!!! Het is beter dat jullie eerst papa en mama knuffelen. Ik hou daar niet zo van, ik ben natuurlijk een stoere jongen!! Ik kijk liever eerst  even rond en zal zelf naar jullie toe komen als ik er zin in heb!!!

7 opmerkingen:

  1. Lieve Rewat,

    Wat vervelend dat papa & mama nog ziekies zijn zeg. Ik hoop dat ze zo voor de terugreis toch nog een beetje opknappen.

    En het zal spannend genoeg voor je zijn de thuiskomst, dus we zullen je uiteraard niet overladen met dikke knuffels van ons.

    Maarrrr we kunnen niet wachten om je in het echt te zien hoor!!

    Tot gauw en een goede terugreis!!
    Dikke kus aan papa & mama

    Liefs,
    Arjan, Nancy & Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Rewat,
    Wat vervelend dat mama nog zo ziek is. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van als ze in het vliegtuig moet. Gelukkig kan je met je papa spelen. Ik hoop dat je het leuk vindt in het vliegtuig! Wij zien er heel erg naar uit om je te zien! We zullen naar je zwaaien en je lekker met rust laten. Kennismaken komt later wel. Ik wens je een hele goede reis en wens mama beterschap en voor jullie alledrie een hele dikke knuffel!
    Groetjes van Ome Jeer, Tante Mar, Niels en Isa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap hoor,vervelend dat je nu net ziekies bent. Hopelijk is het gauw weer over, groetjes weer van Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Familie,

    We hebben volop met jullie meegenoten, jammer van het weer en dat jullie niet lekker waren, een hele goede terugreis, geniet van de aankomst, maar vooral de eerste tijd thuis, GENIET GENIET GENIET

    Groetjes Marcel Johannita & Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo nieuwbakken familie,
    Hoop dat de reis goed is gegaan. Enne.. mama, nu niet stoppen met bloggen, want we konden op deze manier zo goed meeleven en meemaken.
    Ben benieuwd hoe Rewat zijn eigen kamertje vond en hoe hij geslapen heeft. Beterschap voor jullie.
    Groetjes, Ingrid, Rene, Fee en Elle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sam, Corola en Rewat,

    Welkom terug in Nederland, wat zal dat allemaal spannend zijn geweest zeg. Ik heb zo zitten genieten van alle verhaaltjes die jullie hebben geschreven en zoooo meegeleefd. Ik wens jullie heel veel liefde, succes en vooral heel veel plezier met z'n 3en.

    groeten van Cisca (buurvrouw van Greetje :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi mooi gezinnetje,

    Wat leuk en ontroerend was het om telkens jullie verhalen te lezen. Heel veel geluk met zijn 3-tjes.

    Groetjes, Maurice, Annetta, Nick en Scott

    BeantwoordenVerwijderen