maandag 4 april 2011

Joepie !! Weer thuis........

Wat is 12 uur toch een vreselijke lange tijd om te vliegen. Gelukkig ging het rederlijk goed met Rewat. Behoudens dat hij de buurman onderspetterde (en die was not amused ;-( en dat hij precies op het moment dat iedereen lag te pitten dacht;"ik ga m'n stembanden eens uitproberen".........;-). Tegen het einde van de reis aan, zo'n 3 uur voor landing, werden de lichten weer aangedaan en kregen we eten. En toen was juist voor Rewat zijn slaaptijd gekomen, dus die laatste 3 uur heeft hij heerlijk geslapen. Ja,.....maar dan wakker worden................... voor hem natuurlijk midden in de nacht (ja voor ons ook, maar wij snappen wat er gaande is) en dat vond Rewat niet fijn. Het laatste kwartiertje van deze lange reis heeft hij het hele vliegtuig bij elkaar gegild. Helemaal overstuur was hij. Gelukkig mocht hij van de stewardessen wel bij Sam op schoot blijven zitten/liggen/rollen/vechten, want om hem in zijn stoel te krijgen met riemen om, dat was echt geen optie. Nou, we waren geland en het was allemaal weer prima ;-) Wat geweldig toch he, hoe snel die emoties bij die kids weer om kunnen slaan. Ik blijf er altijd nog een paar uur in hangen, en  probeer me vooral niet af te leiden, want dan doe ik je juist iets aan........... Gelukkig werkt afleiden bij Rewat nog wel hartstikke goed.

Ja, en toen het ontvangstcomité......................!!Wauw..................!!Wat super lief van jullie allemaal. Zelfs een spandoek ! En hele gave balonnen. Rewat vond het geweldig. Hij had al snel door dat het allemaal voor hem was en moest errug lachen. Met papa zijn veilige handen om hem heen vond hij het allemaal even interessant. En wat was/ben ik blij dat ik weer thuis ben. Dat ik al mijn lieve familie en vrienden weer in mijn armen kan sluiten en alle emoties van lekker dichtbij kan delen (ipv op een afstand van tig duizend km).
Heerlijk ook om weer in ons eigen bed te liggen. Ohohohoh, wat heb ik jullie allemaal gemist !!

Bij thuiskomst, waar alles er super gezellig uitziet, (thanxxxxx moeders, your the best !) hebben we Rewat op zijn tempo alles laten ontdekken. Nou de slingers en de balonnen waren favoriet.
Toen naar boven naar zijn kamer. Wauw, hij  wist niet waar hij moest beginnen. Binnen 10 minuten had hij alles in zijn handen gehad en op de grond gegooid, op naar het volgende. Geweldig om  te zien.




Gelukkig werkte ons slaapritueel hier ook, dus zijn we met z'n 3en uitgeput in slaap gevallen.
Morgen even rustig aan doen, het is tenslotte toch zondag..........................

Tot gauw weer ;-)

PS Wie heeft er leuke foto's van onze aankomst voor ons ?

2 opmerkingen:

  1. Ha lieve familie,
    Wij zijn ook blij dat jullie weer lekker thuis zijn! Gelukkig in jullie eigen omgeving en zo te lezen vind Rewat het ook leuk! Wij hebben zelfs een hele film van jullie aankomst! Oké, je kan zien dat wij niet zo bedreven zijn in filmen, maar alles staat er leuk op. We zullen hem snel aan jullie geven!
    Welkom thuis en een dikke kus voor jullie drieen!
    Ome Jeer, Tante Mar, Niels en Isa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey lieverds wij hebben ook een filmpje en wat fotootjes die zal ik opsturen....xxx tineke

    BeantwoordenVerwijderen