donderdag 31 maart 2011

Woensdag, onze laatste dag in Hua Hin

We hebben nogal een onrustige nacht gehad. Sam is nog beroerder geworden en heeft volgens mij de Thaise griep ?! Onze klein man lag om half 3 vannacht ineens naast me. Maar hij lag zo te woelen dat wij geen oog dicht konden doen, dus hebben we hem weer terug gelegd in zijn eigen bed. En toen merkte ik dat ik me ook hartstikke beroerd voelde. Toch allemaal weer in slaap gevallen maar om 6u was Rewat alweer wakker en heeft hij gelukkig nog 2u bij ons in bed gelegen en geslapen.
Toen hij naar het toilet ging, nog half slapend, bleek dat hij aan de diarree was. Achot, hij keek er ook zoooo zielig bij. Waarschijnlijk voelde hij zich dus ook niet lekker. Sam en ik hadden het super koud en hadden de bibbers. Lekker heet gedoucht en een pilletje ingenomen allebei. Daar werden we allebei weer zo gammel van dat we snel iets zijn gaan eten. Ohohohoh, wat een ellende ;-(
Na het ontbijt ging het weer iets beter. Helaas gaat het met het weer nog steeds niet beter. Het blijkt in het zuiden van Thailand echt heel erg te zijn met regen en overstromingen. Dan valt het hier nog wel mee. Het is in ieder geval droog.
Vanmiddag nog heel even bij het zwembad gelegen maar het was echt te koud. Na het lunchen waren we weer zo moe en beroerd (waarschijnlijk was het pilletje uitgewerkt) dat we met z’n 3en een uur geslapen hebben. Waarschijnlijk is Rewat toch ook niet helemaal lekker want ’s middags slapen is ons eigenlijk nog nooit gelukt. Hoewel de pleegmoeder vertelde dat hij van 11.00 tot 12.00u normaal slaapt. Sam en ik hadden weer helemaal de bibbers. Het lijkt toch echt wel op koorts. Ik heb een super hete douche genomen en een pilletje en kreeg  toen weer een opvlieger…… !
We hebben toen maar besloten roomservice te bestellen ipv weer helemaal aan te kleden en de stad in te gaan. Rewat snapte daar natuurlijk niets van. Nadat hij in bad was geweest gaat hij zich normaal gesproken aan kleden en dan gaan we weg om te eten. Toen ik zei dat hij alvast z’n pyama aan kon doen, nee nee, dat ga ik niet doen hoor, ik wil nog niet naar bed. Dus hij heeft zich netjes aangekleed voor het diner op de kamer. Ook prima hoor.  Want het eten op de kamer werd gewoon een super chic diner. Ze kwamen het eten met tafel en al brengen, heel chic gedekt met wit damast. We kwamen niet meer bij. Het eten was ook super lekker.

Na het eten storten wij helemaal in en vonden het tijd om te gaan slapen aangezien we ons weer steeds beroerder gingen voelen. Maar daar dacht Rewat heel anders over. Die had natuurlijk ’s middags een uur geslapen en was weer helemaal wakker. Uiteindelijk lagen Sam en ik te pitten en zat Rewat om 23.00u nog rechtop in bed liedjes te zingen. Ik werd om 1u wakker en de mannen waren in diepe rust. Rewat in zijn eigen bed gelegd en gelukkig niet meer gehoord. Wij daarentegen hebben weer lopen spoken vannacht. Weer heel erg koud, beroerd, heel zwaar hoofd. Om 5u toch maar weer een pilletje ingenomen. Weer heel erg liggen zweten en nog wat uurtjes kunnen pakken.
Het is nu 11u en het gaat redelijk. Straks de koffers inpakken want we gaan om 1u terug naar Bangkok. Het was wel erg fijn om met z’n 3en te zijn. We merken dat als hij enkel Nederlands hoort, hij het ook sneller oppikt. Als we nu zeggen: schoenen uit, of kleren aan doen, of we gaan eten, dat hij het snapt. Als we nu terug gaan naar dhr Pramote dan hoort hij natuurlijk ook weer Thais dus dan is de verwarring weer compleet. We kijken er echt naar uit om lekker naar huis te gaan.  Dan hoort hij echt alleen maar Nederlands en blijft zijn omgeving hetzelfde. Dan kunnen we echt gaan werken aan onze ontwikkeling met z’n 3en en langzaam aan gaan opvoeden. Want dat heeft hij wel echt nodig.
Tot gauw weer ! Liefs uit Thailand
PS ik begreep dat sommigen de filmpjes niet kunnen zien. Soms doet hij het inderdaad even niet, als het goed is doet hij het later wel weer.
Kijk eens wat een coole toren ik heb gemaakt !!

5 opmerkingen:

  1. Allereerst beterschap en dan een hele goede thuisreis, geniet van de aankomst en daarna lekker naar jullie huis, weer lekker in je eigen bed en een gezinsleven opbouwen. Ik wens jullie het allerbeste. Liefs Margit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen woorden voor!
    Wat een prachtige momenten maken jullie mee!Geweldig!
    Maar kan ook niet anders met zo'n knapperd.
    Geniet lekker van jullie laatste daagjes daar..
    Wij zijn hier blij dat jullie eindelijk met z'n 3tjes thuis komen =) =)
    We kunnen niet wachten om ook met hem te gaan kroelen!!
    Goede terug reis alvast & natuurlijk Beterschap nog.

    Veel liefs & Een dikke knuffel voor Rewat,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gedoe dat jullie zo beroerd zijn! Dat kan je nu juist niet gebruiken! Nou, beterschap en hopelijk verloopt de reis voorspoedig. Dikke kus van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede reis, lekker met zijn drieen naar jullie eigen huissie, doei groetjes van Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje...wat vervelend!!! Hoop dat jullie je weer een beetje beter voelen. Want je hebt nog een trippie voor de boeg. Lekker naar jullie eigen stekkie. Goede reis en tot gauw!

    Kussie Greetje

    BeantwoordenVerwijderen