dinsdag 29 maart 2011

Dinsdag, waar blijft de zon ?

Gisteren was het al verry windy, en vandaag was het nog erger. We zijn tenslotte Hollanders, dus ff lekker klagen over het weer. Vandaag kon de zon zich wederom geen weg banen door het dikke wolkenpak, en met die harde wind erbij was het eigenlijk gewoon koud ;-( Sam is er gewoon verkouden van geworden. Hij heeft vanavond maar een jacky gekocht met lange mouwen want die had hij niet mee genomen.
Ik moest ook zo lachen om de opmerking van dhr Pramote van de week. Hij zei: jullie Hollanders  praten altijd over het weer !! Dat doen wij hier nooit !! Nee, he he, dat snap ik als het altijd 30 graden is............ Behalve nu dan. Maar dan praten ze nog steeds niet over het weer. Nou, wij  wel hoor. Gaan we helemaal naar Thailand, 11 uur vliegen, hebben we alsnog hetzelfde weer als in Nederland, Bahhhhhhhhhh......!!!

Zo ......genoeg geklaagd........!\
Geniet van een bijzondere uitvoering van "Lief klein konijntje".

Vanmiddag dachten we dat het een beetje ging opklaren dus zijn we even naar het zwembad gegaan. Maar na 10 minuten was het zelfs voor Rewat te koud. Gelukkig leverde dit wel een mooi handdoek moment voor papa op !!
Toen alle stickers opgeplakt waren in mijn boek, bleef er nog een mooie sticker over om als zorro masker te gebruiken. Kijk maar hoe stoer ik eruit zie. Ik heb zelfs net zo'n sikkie als papa.

Hopelijk kan ik morgen nog zwemmen en schijnt de zon want dat is onze laatste dag hier. Donderdag ga ik samen met mijn papa en mama terug naar Bangkok om mijn paspoort op te halen. En zaterdag ga ik weer met de "Kruen Bin" (=vliegtuig). Dat vind ik super gaaf !!

Tot gauw en dikke knuffels van ons

10 opmerkingen:

  1. Hey liebe leute

    Wat een schattig en lief filmpje van Sam & Rewat zeg..!!! Wat een schatjes die twee zo lekker zingen op het bed..
    Jammer dat het zo'n slecht weer is daar.. ze maken er zelfs hier melding van dat het in het Zuiden zo regent..! Nou ik hoop dat de zon toch nog even doorkomt ..Die laatse daagjes nog even lekker zwemmen en genieten..
    Heel veel plezier nog en een goed reis terug
    Ben& Betsy X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sam en Corola, nog even en dan zijn jullie weer in Nederland, hier wordt het zaterdag 20 graden, dus lekker genieten, gaat wel goed zo met zijn drietjes he? Leuk om te zien en te lezen hoor, kijk elke dag even, groetjes van Edith en tot gauw xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n leuke foto's!!! Volgens mij gaat t steeds beter. Rewat kan zich ook geen lievere ouders wensen. Jullie mogen trots zijn! Jammer van t weer. Buza raadt zelfs af om naar zuid Thailand te reizen ivm zware overstromingen. Zal vanuit Nederland wat zonnestralen sturen. Maar de mooiste zon hebben jullie daar in jullie armen. Geniet nog van de laatste dagen in Thailand.
    Lfs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo familie,
    jullie hebben het erg gezellig zo met zijn drietjes. Filmpje is erg leuk, en het is leuk om de verhaaltjes te lezen. Wij zien er na uit om hem nu in het echt te ontmoeten.
    Geniet nog van de laatste dagen in Thailand
    en we zien jullie snel

    gr. joop&neel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HEY NICHTJE,

    Wat een heerlijke verhalen en wat een machtige foto's en filmpjes.
    Erg leuk om alles te lezen en jullie te volgen.
    Geniet nog lekker en tot snel,

    groetjes aan papa Sam, knuffel voor jullie kleine!!

    x Daniel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve papa, mama en Rewat,

    Vol bewondering en aandacht zit ik jullie prachtige verhalen te lezen. Wat een genot en wat doen jullie het fantastisch met z'n drietjes. Corol, het is goed dat ik niet bij je bent, want ik schiet ook iedere keer vol, hahaha. Ik ben zo trots op je. Wat doe je het super. De filmpjes komen bij mij helaas niet goed door, maar die zie ik vast een andere keer. Ik geniet van de foto's en je verhalen. Het is heerlijk lenteweer in NL, dus een warm welkom voor jullie prachtige zoon. Hele dikke knuffel.

    Liefs, Mies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo lieverds,

    Wat een lekker ventje is het toch! Geniet nog van de laatste daaggies en we kijken ernaar uit om jullie met z'n drietjes "live" te zien!

    Heel veel dikke kussies voor jullie en een high five voor Rewat van Thijme & Rens.

    Liefs Greetje en haar mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haai! Ik baal al de hele dag, want ik kan die filmpjes maar niet bekijken!!! Hij zegt steeds dat ze niet beschikbaar zijn! Grrrrrr...... Nou ja, dat komt dan hopelijk nog wel. Even lekker mopperen over het weer! Heerlijk hoor, echt weer even Nederlands! Als ik dit schrijf is het hier lekker aan het miezeren! Van dat heerlijke z... weer! Ach, ik ben toch aan het witten en schilderen binnen, dus mij maakt het niet zoveel uit. Heb het best naar mijn zin met een lief klein konijntje steeds zingend in mijn hoofd! hihi! Wil je ook het vluchtnummer even doorgeven, dan kunnen we zaterdag in ieder geval goed op tijd zijn! We zijn zo benieuwd! En als het met Rewat niet gaat, zijn we zo weer weg, maar dan hebben we in ieder geval een glimp van hem opgevangen! Een goede terugreis naar Bangkok morgen!
    Hele dikke kussen van Ome Jeer, Tante Mar, Niels en Isa!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai hai,

    Wat een leuke verhalen weer en foto's, jammer dat we de filmpjes niet kunnen zien!! We zijn zo benieuwd naar Rewat..
    Nog veel plezier de laatste daagjes!!
    En tot snel!!

    Dikke kus Talitha & Ruben

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Rewat,

    Super bedankt voor me verjaardagskaart!
    Wat een verassing was dat zeg!!
    Heb vandaag lekker met me handen in een grote slagroomtaart mogen meppen. Kikke joh!

    Nou kan niet wachten om die dikke felicitatie knuffel in ontvangst te nemen.

    Tot gauw!

    Dikke kus van Liz
    (ook aan je papa & mama)

    BeantwoordenVerwijderen