dinsdag 22 maart 2011

Foto's van de 5e en 6e dag

Vingerafdrukken ?? Ik ben toch geen crimineel ?? Achossss, hij heeft heel de dag met een blauwe duim gelopen.

"Ik kijk je toch lekker niet aan want ik wil hier niet meer blijven !!" De verzorgster van het kindertehuis die Rewat nog herkende.



Gemiddeld zijn er 3 verzorgsters per groep, op dit moment zijn de kinderen aan het slapen zodat de verzorgsters alles kunnen vouwen.
AAAaaaaaah, wat kan Tulip (de kleindochter van dhr Pramote)  hard gillen zeg, het doet gewoon pijn aan mijn oren !!
Tante Marianne, ik heb je pyama aan hoor, alleen is hij nog wel wat te groot.
Eigenlijk is alles te groot. Vanmiddag ging ik rennen en toen gleed mijn broek naar beneden......!! Dat was erg lachen ;-)

Loempia zit af te koelen voor de fan


5 opmerkingen:

  1. wat leuk maar ook ontroerend om jullie berichtjes te lezen wij lezen ze elke dag, gelukkig eet hij goed en slaap hij goed dat pas heel goed in de familie vooral dat eten( papa sam)ik vind dat jullie het fantastisch doet en hij zou wel snel aan jullie gaan wennen
    gr. joop&neel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees elke dag jullie blog, heel le
    uk hoor xx Groetjes van Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. liefs en groetjes van opa en oma
    goede nachrus en tot gauw ook voor tjutju rewat
    kusjes oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig om jullie blog te volgen!
    Morgen een byzondere dag, maar dat komt helemaal goed.
    Willen jullie de lieve groeten over brengen aan meneer Pramote?
    Heel veel succes, groetjes,
    Jan, Marlies en Ravez

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi alle 3,

    Ik heb net jullie blog weer bijgelezen van de afgelopen week. 'KIPPENVEL' enorm indrukwekkend wat jullie allemaal meemaken daar. Maar jullie doen het SUPER! Petje af!

    Heel veel succes de morgen of inmiddels vandaag bij de boardmeeting.

    Groetjes,
    Tanja, Werner, Finn en Denz

    BeantwoordenVerwijderen